Kako biste ostvarili pravo na zamjenu ili povrat naručeni proizvod ne smije biti isprobavan na vlastitoj kosi, češljan ili korišten na bilo koji način koji će umanjiti njegovu kvalitetu. Ambalaža također mora biti orginalna, nova i neoštećena!
U slučaju zamjene proizvod obavezno vraćate sa računom dok u slučaju povrata uz račun prilažete i obrazac za raskid ugovora koji ćemo Vam poslati na e-mail.
Troškove poštarine povrata ili zamjene u potpunosti snosi kupac te je pošiljka u njegovoj nadležnosti dok ne stigne na našu adresu.
Povrat proizvoda moguć je isključivo u slučaju da je proizvod novi, neisprobavan, nekorišten/neoštećen u originalnoj ambalaži sa svim
pripadajućim dodacima koji su došli sa proizvodom ( npr. sa perikama mrežica za kosu, mrežica od perike, etiketa…).
Ako se prilikom primitka povratne pošiljke utvrdi da je proizvod oštećen, da nedostaje nešto od navedenih dodataka ili ne priložite sve
obrasce, proizvod se vraća na Vašu adresu o Vašem trošku i odbija se povrat u cijelosti ili se vraća djelomični iznos ovisno o nedostatku.
Ako ekstenzije na sebi imaju zaštitnu zlatnu vrpcu – ne mičete ju. Ako rep ili ekstenzije dolaze u zaštitnoj mrežici – ne trgate ju.
U slučaju odobrenog povrata novac će Vam biti vraćen isključivo uplatom na račun. Vraća se iznos cijene proizvoda, iznos poštarine se ne vraća jer je usluga izvršena te samim time nije moguće dobiti povrat novaca od GLS-a.
Povrat će Vam biti uplaćen na račun u roku 14 radnih dana.
Pošiljku za zamjenu ili povrat vraćate putem Hrvatske pošte kao preporučenu pošiljku te čuvate potvrdu dok istu ne zaprimimo.
Pošiljku ste dužni vratiti u roku 14 dana od primitka, u suprotnome gubite pravo na zamjenu ili povrat.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Proizvode s vidljivim oštećenjima (koji su oštećeni zbog nestručnog rukovanja) ili proizvode koji su oštećeni zbog isprobavanja nije moguće zamijeniti.
Bez poslanog obrasca / nedvosmislene izjave u kojoj zahtjevate raskid ugovora nismo u mogućnosti zakonski prihvatiti reklamaciju.
Odbijanje preuzimanja narudžbe
Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja ”Valentina Ekstenzije” zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca.
Narudžbom proizvoda na našoj stranici Vi sklapate sa Valentina Ekstenzije ugovor na daljinu te ste ga dužni ispoštovati. To znači da se naručeni proizvod mora preuzeti i platiti. U slučaju odbijanja pošiljke dužni ste nam uplatiti troškove dostave jer ste financijski oštetili naš obrt kršenjem ugovorne obveze što se smatra jednostranim nenajavljenim povlačenjem ugovora od strane kupca.
U slučaju da kupac odbije platiti troškove koje je prouzročio, predmet se tada rješava zahtjevom od strane eksterne tvrtke. U slučaju lažnih narudžbi IP-adresa će biti proslijeđena na dalju obradu zbog zlouporabe.
Nakon što se jednom odbije primitak pošiljke na navedene podatke se više ne može naručiti proizvod koji će se platiti pri primitku (pouzećem) već samo uplatom na račun kako bismo zaštitili interese i poslovanje našeg obrta.
Svaka zloupotreba, laganje, neprimjereno i nezakonito ponašanje krajnjeg kupca može rezultirati raskidom ugovora od strane Valentina Ekstenzije te nismo odgovorni za štetu koja može nastati kao posljedica navedenog te odgovornost u potpunosti leži na Kupcu.
Sukladno čl. 10. st. 1.-7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
VALENTINA EKSTENZIJE, vl. Valentina Pekčec
Šimunčevečka cesta 16
10360 Sesvete
Ili na E-mail adresu: info@valentina-ekstenzije.hr
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ćemo bez odgađanja u pisanom obliku ili putem elektroničke pošte potvrditi primitak prigovora.
Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača, na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku ili putem elektroničke pošte najkasnije 15 dana od primitka prigovora jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.
U prigovoru je potrebno navesti ime i prezime, broj računa vezan uz prigovor te adresu za dostavu odgovora
Trgovac je dužan, u roku od 14 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti potrošaču iznos proizvoda koji je potrošač do trenutka raskida platio na temelju ugovora.
Osim ako stranke nisu drukčije ugovorile, potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 45. ovoga Zakona ako je riječ o ugovoru:
NE uvažavamo reklamacije za proizvod na kojem je vidljivo korištenje ( proizvod se ne može dalje prodati) te Vam proizvod vraćamo na Vaše podatke.
Ako je proizvod u dobrom trgovinskom stanju može se ponuditi zamjena, a gubi se pravo na povrat novaca ili se vraća djelomični iznos koji trgovac procijeni da bi bio pravedan za obje strane ovisno o razini oštećenja robe.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ako je:
NE uvažavamo reklamacije za perike koje su nošene ili isprobavane bez zaštitne podloge radi higijenskih razloga te se za iste ne vrše zamjene ni povrati!
Kupac je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Sve slike proizvoda koji se nalaze na stranici https://www.valentina-ekstenzije.hr strogo je zabranjeno neovlašteno kopirati, koristiti ili duplicirati.
Sve fotografije proizvoda su isključivo vlasništvo VALENTINA EKSTENZIJE, te se ne mogu koristiti bez pismenog dopuštenja vlasnika.